صفحه اصلی > گوناگون و لوازم آرایشی : معرفی بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما برای خرید اینترنتی این است که از معتبرترین برندها خریدمان را انجام دهیم. برای مراقبت از پوست، موی سر و سالم ماندن بدن خود لازم می‌دانیم که از بهترین سایت های لوازم آرایشی خرید خود را انجام دهیم.

در صورتی که آشنایان ما برندهای معتبر اینترنتی را نشناسند لازم است تحقیقاتی انجام دهیم تا بتوانیم بهترین فروشگاه‌ها را شناخته و سپس خریدمان را از طریق آنها انجام دهیم.

در نت چین بهترین با بهترین سایت‌ها آشنا شوید

هدف اصلی ما در نت چین این است که بهترین سایت‌ها در هر زمینه را به شما معرفی کنیم. برای این کار صفحات اختصاصی برای هر برند ایجاد کرده‌ایم که شامل اطلاعات کامل در زمینه‌های متنوعی می‌شود.

از آدرس سایت گرفته تا آدرس شبکه‌های اجتماعی در صفحات کسب‌وکارها به کاربران نمایش داده می‌شوند. همچنین در نظر گرفته‌ایم تا تمامی نظرات ثبت شده درباره برندها در یک صفحه در دسترس باشد تا خریداران بالقوه بتوانند تجربیات سایر کاربران را مورد بررسی قرار دهند.

ما دسته‌بندی‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم و بیش از 3000 سایت در نت چین معرفی شده‌اند که هر روز نیز به این آمار اضافه خواهد شد. به عنوان مثال، شما به راحتی می‌توانید بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را در نت چین مورد بررسی قرار داده و از کسب و کارهای تائید شده در این دسته بندی خرید خود را انجام دهید.

بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

مواردی که باید برای شناخت بهترین سایت های لوازم آرایشی در نظر بگیرید

در ادامه چندین مورد مهم را مورد بررسی قرار می‌دهیم که با استفاده از آنها می‌توانید بهترین برندها در هر زمینه‌ای را شناسایی کرده و موارد مورد نیاز خود را از طریق آنها خریداری کنید. از این موارد می‌توانید برای شناسایی بهترین سایت لباس، بهترین سایت خرید کتاب و بسیاری موارد دیگر استفاده نمائید.

سابقه و اعتبار سایت

سابقه و اعتبار برند نقش مهمی در خرید ما مشتریان ایفا می‌کند. البته به این معنی نیست که برندهای قدیمی خوب و برندهای جدید بد هستند!

صرفا منظور از این عنوان این است که اعتبار و سابقه خوب برندها را مد نظر قرار دهید. همانطور که بالاتر اشاره کردم، ما در نت چین این امکان را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید پرسش‌ها، نظرات و تجربیات کاربران درباره هر سایت را بخوانید.

همچنین پیشنهاد می‌کنم در شبکه‌های اجتماعی نیز تحقیقاتی انجام داده تا از خرید خود مطمئن شوید. در صورتی که اطلاعات خاصی از برند مورد نظرتان وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنم سایت آنها را نیز بررسی کرده تا تجربیات ثبت شده را ببینید. اگر تمامی نظرات مثبت بودند احتمالا یک جای کار مشکل دارد، چون این نظرات باید در سراسر وب نیز وجود می‌داشت.

البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که برندهای برتر و قدیمی نیز مشکلات زیادی می‌توانند برای خرید شما ایجاد کنند. از جمله‌های هزینه‌های ارسال بالا، دیر فرستادن محصول، ارائه محصول بی‌کیفیت و بسیاری موارد دیگر. در سال‌های اخیر حتما از مشکلات زیادی که کاربران از دیجی کالا تجربه کرده‌اند را شنیده‌اید.

بررسی نظرات و تجربیات

ما در تمام زندگی خود وابستگی به نظرات و تجربیات دیگران داریم. به 2 دلیل، چون ما موجوداتی اجتماعی هستیم و چون نمی‌توانیم خودمان تمامی تجربیات را در زندگی داشته باشیم.

اگر بخواهیم رستوران یا فست فود خوب برویم از دوستان یا اعضای خانواده می‌پرسیم. باشگاه نیز همینطور، برای سفر، سر کار رفتن، کارواش و …

برای استفاده از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی نیز موضوع به همین گونه است. بررسی نظرات و تجربیات در فضای آنلاین می‌تواند شما را متقاعد به خرید یا از خرید منصرف کند. البته به نظر من این موضوع مانند شمشیر دو لبه است. به این خاطر که آنقدر قدرت دارد که بسیاری مواقع برندها از آن سوءاستفاده کرده‌اند.

به طور کلی برای یک مدیر وب‌سایت هیچ مشکلی ندارد که یک نظر منفی را پاک کند یا آن را ویرایش کند؛ به نوعی که به دلخواه خودشان تبدیل شود. یا حتی نظری ساختگی در صفحات قرار دهد.

پیشنهاد می‌کنم نظرات و تجربیات کاربران درباره برند مورد نظرتان را در فضاهایی که در اختیار برند نیست بررسی کنید. به زبان ساده، از کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی یا سایت آنها الهام نگیرید. ببینید کابرها در صفحات خود چه درباره آنها می‌گویند. اگر واقعا خوب باشند احتمالا یکی از دوستان یا آشنایان شما از آنها خرید کرده یا درباره آنها شنیده.

پیشنهاد می‌کنم از خدمات نت چین نیز استفاده کنید. ما همواره در تلاش هستیم تا امکاناتی ایجاد کنیم که کاربران به راحتی بتوانند با برندهای عالی در زمینه مورد نیازشان همکاری کنند. در واقع خوشحال می‌شویم اگر برندی را بشناسید و نظر خود را نیز درباره آنها ثبت کنید.

اطلاعات کامل محصولات

در تمامی وب‌سایت‌ها نیازی نیست که اطلاعات کاملی از محصول یا خدمات درج شود. اما در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی این موضوع کاملا حیاتی است. به نوعی که اگر برخی از اطلاعات در سایت وجود نداشته باشند، ممکن است ایجاد مشکل کنند.

مواردی همچون تصاویر محصول، ویدئو (در صورت نیاز) جدول راهنما، سال تولید/انقضا، نشان سلامت و بسیاری موارد دیگر در این سایت‌ها باید وجود داشته باشند. چون در غیر این صورت ممکن است شما محصولی خریداری کنید که تا سال‌ها تاثیر بد آن در بدن شما از بین نرود.

حتما توجه داشته باشید که سایت مورد نظر شما حداقل‌ترین اطلاعات ممکن از محصولات را ارائه کند؛ در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنم از سایت‌های دیگر برای خرید استفاده کنید.

تضمین کیفیت کالا

اگر با دنیای دیجیتال مارکتینگ آشنایی زیادی نداشته باشید، احتمالا وارد هر سایتی شوید میبینید که نشان تضمین کیفیت کالا یا تضمین بازگشت وجه وجود دارد. باید توجه داشته باشید که شرکت‌های سازنده وب‌سایت این نشان‌ها را در صفحات قرار می‌دهند و به این معنی نیست که برند مورد نظر شما حتما کیفیت کالا را تضمین کرده است.

بهترین کار برای مطمئن شدن از ارائه این خدمات این است که با مشاورین آنها تماس گرفته و از آن‌ها سوال کنید. صرفا برخی از محصولات در شرایط خاصی شامل عودت وجه نمی‌شوند. به عنوان مثال، شما ممکن است یک وسیله مناسب آرایش ناخن خریده باشید و باز کردن آن از جعبه به معنای این است که دیگر امکان بازگشت آن وجود ندارد.

امکان پرداخت درب منزل

متاسفانه این امکان همچنان در ایران از اهمیت بالایی برخوردار نیست! کسب‌وکارهای ایرانی عموما به این فکر هستند که مشتری باید به آنها اعتماد کند. اما از دست دادن آن مشتری فقط به اندازه یک سرچ ساده طول می‌کشد؛ در صورتی که بدست آوردن آن کاری بسیار سخت است.

تا کنون سایت‌های زیادی این امکان را ارائه نمی‌کنند، اما اگر بتوانید سایت‌هایی مانند دیجی کالا را در نظر بگیرید که امکان پرداخت هزینه محصول درب منزل را به شما می‌دهند، آن‌گاه این امکان وجود دارد که با برند حرفه‌ای همکاری کنید. البته در نظر داشته باشید که موارد دیگر را نیز مورد نظر قرار داده و صرفا به این مورد بسنده نکنید.

بهترین سایت‌های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

در ادامه چند سایت معتبر در زمینه خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را به شما معرفی می‌کنیم:

  • خانومی
  • روژا شاپ
  • موتن رو
  • میس و مستر
  • دیجی کالا
  • مدیاژ
  • زنونه

از شما ممنونیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم از خدمات ما در نت چین استفاده کنید و با سایت های متنوعی در زمینه‌‌های مختلف آشنا شوید.

محسن خدادادی

دیدگاهتان را بنویسید