صفحه اصلی > گوناگون : اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت چه شرایطی دارد؟

اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت چه شرایطی دارد؟

اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت چه شرایطی دارد؟

اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت چه شرایطی دارد؟

همانگونه که می دانید اقامتگاها در سایت های معتبر مثل airbnb.com یا tehransuite.com دسته بندی های مختلفی از جمله آپارتمان مبله ، هتل ، مسافرخانه ، پانسیون و … را شامل میشود که در این مقاله به برسی برخی قوانین شرایط اجاره آپارتمان مبله در تهران میپردازیم .

اگر تصمیم به اجاره سوئیت در تهران گرفته اید باید بدانید که همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر از اوجب واجبات هست و مالک ها برای حفظ امنیت واحد خود و حتی سایر مسافرها و دیگر سکنه ساختمان طبق توصیه های سایت tehransuite.com به آنها، در زمان ورود مدارکتان را اخذ خواهند کرد.

از دیگر مواردی که شایان ذکر هست ، همراه نداشتن حیوان خانگی در مدت زمان اقامت هست که میهمانان گرامی مطابق با ضوابط از پیش تاعلام شده به ایشان توسط سایت تهران سوئیت ملزم به رعایت میباشد. چرا که امکان مزاحمت برای مالک و یا دیگر سکنه ساختمان را خواهد داشت.

نداشتن میهمان به جز افراد مستقری که مشخصات خود را برای رزرو اقامتگاه از طرف tehransuite برای میزبان ارسال کرده اند ممنوع خواهد بود.

نکاتی که به آنها اشاه شد از جمله مهمترین مواردی هست که میهمانان در حین استفاده از خدمات سایت تهران سوئیت میبایست در رعایت آنها کوشا باشند.

تهران سوئیت با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ضمانت تحویل و نظافت ، همراه شما در سفر.

قوانین اجاره آپارتمان مبله در تهران با تهران سوئیت

محسن خدادادی

دیدگاهتان را بنویسید